رییس انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی گفت: فیلم «چند تار مو» به کارگردانی «شاهین جبارزاده» توانست در جشنواره The indieFEST film awards آمریکا جایزه بهترین فیلم کوتاه را از آن خود کند.

به گزارش سینمای خانگی، احسان مهدیان در مصاحبه با ایرنا گفت: این فیلم از تولیدات انجمن سینمای جوان ارومیه است که در پانزدهمین سال جشنواره The indieFEST film awards آمریکا شرکت کرد.

وی ادامه داد: در این فیلم «شاهین جبارزاده» به عنوان نویسنده و کارگردان، «سعید عبدالهی و نوشین صدیق نیا» به عنوان بازیگر، «امین اسدی» به عنوان میدر تصویربرداری، «سجاد عبدالهی» به عنوان دستیار کارگردان، «بهزاد محمدی» به عنوان مدیر تولید، «موسی همتی» به عنوان صدابردار، «سردار قنبرزاده» به عنوان صداگذاری و اتالوناژ، «سجاد جبارزاده» به عنوان طراح صحنه و «عسل جبارزاده» به عنوان گریمور نقش آفرینی کرده‌اند.

رئیس انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی با بیان اینکه موضوع این فیلم آسیب‌های اجتماعی است، گفت: این فیلم در lift- off film maker sessions لندن و maharaja international film festival هندوستان نیز نامزد بهترین فیلم کوتاه، بهترین کارگردان، بهترین تدوین، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین تصویر برداری، بهترین صدا گذاری، بهترین طراحی شده است.

مهدیان اظهار کرد: انجمن سینمای جوان با همکاری و تامین اعتبار ساخت ۱۰ فیلم با موضوع خانواده را در دستور کار قرار داد که از مجموع این ۱۰ فیلم تاکنون ۲ فیلم موفق به حضور در جشنواره‌های بین المللی و کسب عناوین محتلف شده‌اند.

وی یادآور شد: فیلم «شیهه دور» از «صمد قربانزاده» دیگر کارگردان این استان به جشنواره آمریکا راه یافت و پیش بینی می‌شود یکی عناوین از جشنواره را به خود اختصاص دهد.

انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی در شهرستان‌های ارومیه و مهاباد دارای دفتر است و یک نمایندگی هم در بوکان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید