نماد سایت پایگاه خبری سینمای خانگی

در اختتامیه جشنوارۀ «آوات» چه گذشت؟

آیین اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه «آوات» با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با معرفی آثار برگزیده در سرسرای آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی، هنری شهید آوینی کرمانشاه پایان یافت.

به گزارش سینمای خانگی به نقل از ایرنا، فراخوان این جشنواره از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه پاییز سال گذشته به مراکز فرهنگی استان‌های کشور ارسال شده بود که متعاقب آن بیش از ۲۰۰ عنوان فیلم با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به دبیرخانه رسید که پس از انتخاب و داوری، آثار زیر در بخش‌های مختلف حایز رتبه‌های برتر شدند.
در بخش فیلم کوتاه داستانی، «حامد بهرامی» از کردستان با فیلم «جای پا» اول شد و «البرز پورصیاد» از استان گیلان با فیلم «شب به خیر ملیکا» رتبه دوم را کسب کرد و «نیما عبدالعظیمی» از کردستان با فیلم «چراغ ها را من خاموش می‌کنم» عنوان سوم این جشنواره را از آن خود کرد.
در بخش فیلم مستند، هیات داوران هیچ فیلمی را شایسته رتبه‌های اول و دوم ندانست و رتبه سوم و لوح تقدیر به فیلم کوتاه مستند «دروازه حقیقت» به کارگردانی «محمد ناصری راد» از استان فارس تعلق گرفت.
در بخش پویانمایی فیلم کوتاه، «ساکن طبقه سوم» به کارگردانی «بهناز فرشی یوسفی» از مشهد حایز رتبه دوم و «کنترل خشم» به کارگردانی «حسین اکبری» از کرمانشاه سوم شد.
جایزه ویژه هیات داوران نیز به فیلم کوتاه «تاخیر» ساخته «میلاد رضایی» از کرمانشاه تعلق گرفت.

خروج از نسخه موبایل