اکران رایگان فیلم فجر در تالار ایوان شمس

فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در تالار ایوان شمس به صورت رایگان برای مردم اکران می‌شود.

 به گزارش سینمای خانگی به نقل از خبرگزاری فارس، محفل شب های هنری شمس در اولین برنامه محفلی خود میزبان فرهیختگان هنر، ادبیات و رسانه شد. شب های سینمایی شمس که این روزها به میزبانی اداره کل فرهنگی شهرداری تهران در تالار ایوان شمس در حال برگزاری است.

هر روز در 5 نوبت تمامی آثار چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر را اکران می کند. این برنامه که اولین برنامه از سری برنامه های شب های هنر شمس است، از روز اول جشنواره با استقبال خوب فرهیختگان همراه بوده است، اتفاق مهم این محفل برگزار نکردن نشست ها به روال تکراری است، به طوری که سعی شده پس از هر اکران با مخاطبانی که آثار را دیده اند مصاحبه ویدئویی صورت گیرد و به صورت کوتاه و مفید نظرخواهی از طیف های مختلف اهالی فرهنگ و هنر صورت گیرد.

محفل شب های سینمایی شمس امکانی را برای فعالان عرصه فرهنگ و هنر ایجاد کرده است تا با ارسال نام و نام خانوادگی خود به سامانه 1370000029 ضمن عضویت در این محفل هنری، با دریافت بلیط نوبت های مختلف اکران به تماشای آثار این دوره از جشنواره فیلم فجر بنشینند.

آنچه تا امروز در سالن ایوان شمس رخ داده است استقبال خود مخاطبان از آثار است و به طور کلی به دلیل آنکه تمامی آثار در سه نوبت مختلف دراین محفل اکران می شود این فرصت برای همه فعالان محقق شده است تا به راحتی برای تماشای تمامی آثار برنامه ریزی کنند.

در پایان باید به این نکت اشاره کرد که همکاری و همگامی های این چنین ظرفیت و اقدامی مناسب در راستای فعالیت های فرهنگی هنری شهرداری تهران به حساب می آید و جا دارد در دیگر برنامه ها هنری طول سال این همراهی و همکاری وجود داشته باشد، نگاه پاتوقی و مستمر و فعال همزمان با برنامه هایی چون فیلم فجر، فضایی متفاوت تر از اکران معمولی آثار در دیگر سینماها است و همین مزیت است که باعث شده این شب ها تالار ایوان شمس یکی از پر مخاطب ترین سالن های اکران آثار جشنواره چهل و یکم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید