نماد سایت پایگاه خبری سینمای خانگی

رسانه سینمای خانگی- «آلفا ربات نابودگر» با هوش مصنوعی ساخته شد

کارگردان فیلم آلفا ربات نابودگر با اشاره به استفاده از هوش مصنوعی در این فیلم گفت: بعد از تولید فیلم از هوش مصنوعی استفاده کردیم.

به گزارش سینمای خانگی از مهر، شهرام قدیری شامگاه چهارشنبه در نشست پرسش و پاسخ فیلم آلفا و ربات نابودگر اظهار داشت: هدف اصلی ساخت این فیلم، سرگرمی بچه‌ها، حال خوب آن‌ها و نمایش ماجراجویی برای بچه‌ها بوده است. به مفاهیم دوست داشتن، اهمیت مادر و سایر مفاهیم زندگی نیز در این فیلم به طور اجمالی پرداخته شده است.

وی افزود: در این فیلم سعی شد تا حد امکان فضای جدیدی با استفاده از تکنولوژی برای بچه‌ها ایجاد شود زیرا تکنولوژی برای نسل جدید جذاب است.

کارگردان فیلم آلفا، ربات نابودگر با اشاره به استفاده از هوش مصنوعی در این فیلم تصریح کرد: بعد از تولید فیلم از هوش مصنوعی استفاده کردیم. بچه‌ها کم و بیش با این حوزه آشنا هستند و در خیلی از مدارس کشور، واحد درسی رباتیک درحال رواج پیدا کردن است و هدف ما بیشتر روی این موضوع بود. جمعیت زیادی از بچه‌ها در کشور به دنبال رباتیک هستند و ایران یکی از کشورهای درخشان در حوزه رباتیک است و دانشمندان ایران در این حوزه، حریفانشان را خودشان انتخاب می‌کنند.

قدیری اضافه کرد: این اثر در ۱۷ لوکیشن فیلمبرداری شد و شخصیت‌های زیادی در داستان وجود داشت. در گریم شخصیت‌ها بخصوص شخصیت فیلم، به دلیل امکان ترسناک شدن و ترس مخاطبین کودک، اغراق زیادی نداشتیم.

وی در ارتباط با مرحوم آرش میراحمدی و بازی او در این فیلم گفت: من با آرش میراحمدی تجربه کارهای زیادی داشتم. او در کار بسیار دلسوز، پر انرژی و خستگی‌ناپذیر بود. این کار را به دلیل استفاده رباتیک در آن خیلی دوست داشت و در مرحله تدوین برخی نکات را لحاظ کرد. آرش میراحمدی روحیه طنزی داشت و منتظر دیدن نتیجه نهایی این فیلم بود اما نتوانست.

خروج از نسخه موبایل