نماد سایت پایگاه خبری سینمای خانگی

رسانه سینمای خانگی- مهاجرت به کانادا، زندگی است یا «توهم زندگی»؟

فیلم «توهم زندگی»، تازه‌ترین اثر «آذر فرامرزی» نویسنده و کارگردان ایرانی مقیم کانادا است که به سراغ مهاجرانی رفته که از کشورشان با هزاران رویا خارج شده، اما آنچه نصیب‌شان شده تنهایی و سرگشتگی است.

به گزارش سینمای خانگی از ایرنا، فیلم توهم زندگی در شهر تورنتو کانادا ساخته شده است. جایی که در سال‌های اخیر نقطه مقصد اغلب مهاجرانی است که گمان می‌کنند آنجا می‌توانند به آرزوهای‌شان دست پیدا کنند اما …

فیلم توهم زندگی از دو نگاه به این موضوع پرداخته و انگار فیلم دو اپیزود است. نخست با نمایش یک خانواده کانادایی توهم و قضاوتی که افراد با دیدن ظاهر هم نسبت به همدیگر دارند را به تصویر کشیده است. همچنین یکی از مشکلاتی که مهاجران بعد از مهاجرت با آن رو به رو می‌شوند تنهایی و جدایی خانواده‌هاست که در بخش دوم در فیلم گنجانده شده است.

فیلم داستانی «توهم زندگی» در سال جاری ساخته شد. این فیلم کاملا رئال بوده و با بازی هنرمندان و بازیگران کانادایی و ایرانی و از جمله خود آذر فرامرزی ساخته شده است. تا کنون این فیلم به جشنواره‌های معتبر دنیا راه پیدا کرده و نمایش داده شده است.

کریستین ساوکا فریزر، راب پاند، لیا انوشکین، آذر فرامرزی، سجاد و سینا زارعی از بازیگران این فیلم هستند. فیلیپ هلد و دوسکو پی‌متینن به عنوان دو فیلمبردار در فیلم حضور دارند.

خروج از نسخه موبایل