رسانه سینمای خانگی- عطاران و جمشیدی از آذرماه روی پرده

جدیدترین ساخته کیانوش عیاری، از آذرماه در سینماهای سراسر کشور به روی پرده می‌رود.

به گزارش سینمای خانگی از ایرنا، ویلای ساحلی، یکی از موردانتظارترین فیلم‌های گیشه امسال، اکران خود را از آذرماه آغاز می‌کند.

پیش از این قرار بود که فیلم از اوایل مهرماه و پس از اتمام ماه صفر به روی پرده برود که این اتفاق پس از نهایی شدن اکران کمدی هتل و در جهت جلوگیری از فیلم‌سوزی به تاخیر افتاد.

اکران ویلای ساحلی از آن حیث مهم است که می‌تواند طیف گسترده‌ای از مخاطبان را به سینماها بکشاند. از یک‌سو، طرفداران سفت‌وسخت سینما و منتقدان، برای تماشای فیلمی از کارگردان محبوبشان به سینما می‌روند و از سوی دیگر، مخاطبان عادی، مشتاق تماشای نخستین رویارویی زوج پرمخاطب یعنی رضا عطاران و پژمان جمشیدی هستند.

اکران این فیلم در یکی از بهترین زمان‌های ۶ ماه دوم سال، می‌تواند موجی از مخاطبان را به سینماها کشانده و تضمین‌کننده گیشه تا چند ماه باشد. به این ترتیب، فرآیند گیشه هزار میلیاردی، تاحدود زیادی تسهیل شده و اتفاق‌های خوبی طی ماه‌های آینده در انتظار سینمای ایران خواهد بود.

عیاری، فیلمبرداری ویلای ساحلی را از اوایل مهر سال گذشته در شمال کشور کلید زده بود. علاوه بر عطاران و جمشیدی، ریما رامین‌فر، فرگل فربخش، یوسف خسروی، علی پناهی، شووار کریم‌زاده، علی سرتیپی و زنده‌یاد کیومرث پوراحمد نیز در این فیلم جلوی دوربین رفته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید