هیأت انتخاب بخش فیلم و ایده هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان معرفی شدند

مدیر هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران از بررسی آثار رسیده به دو بخش فیلم و ایده توسط اعضای هیات‌های انتخاب این دو بخش خبر داد.

به گزارش سینمای خانگی و به نقل از امور ارتباطات رسانه ای و اطلاع رسانی هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران، به گفته وحید ملتجی اعضای هیات انتخاب بخش «فیلم»، متشکل از داریوش یاری (نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سینما) نادره ترکمانی ( فیلمنامه نویس، کارگردان و تهیه کننده سینما) و احسان صدیقی (نویسنده و کارگردان سینما) بررسی و ارزیابی آثار ارائه شده متقاضیان نوجوان در بخش «فیلم» المپیاد را آغاز کردند.

همچنین اعضای هیات انتخاب بخش «ایده» هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران، متشکل از: امیر حسین اخوین (مدیر فرهنگی و دبیر جشنواره‌های مختلف فیلم دانش آموزی) زهرا مصطفوی (مدیر و کارشناس امور فرهنگی) و فاطمه سادات میرمحمد صادقی (مدیر فرهنگی و فعال حوزه کودک و نوجوان) نیز امور مربوط به انتخاب ایده‌های برتر را جهت شرکت در مرحله نهایی آغاز کردند.

 مرحله نهایی هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران از بیست و چهارم تا بیست و نهم شهریور ماه امسال به میزبانی اصفهان با مدیریت وحید ملتجی با همکاری بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید