دو فیلم تازه به چرخه اکران اضافه شدند

از امروز دو فیلم «در آغوش درخت» و «ملاقات با جادوگر» به چرخه اکران سینمای ایران اضافه می‌شوند.

به گزارش سینمای خانگی، دو فیلم سینمایی «در آغوش درخت» و «ملاقات با جادوگر» از امروز به چرخه اکران سینمای ایران اضافه می‌شوند و باید دید که آیا این فیلم ها همزمان با اکران انبوه دیگری از آثار سینمایی می توانند مورد استقبال مخاطبان واقع شوند یا خیر؟

بابک خواجه پاشا که در بهار امسال پرده نقره‌ای میزبان ساخته دوم او یعنی «آبی روشن» بود، حالا با نخستین تجربه فیلم‌سازی خود یعنی «در آغوش درخت» حضور در اکران تابستانی را تجربه می‌کند.

این سینماگر فعالیت خود در سینما را به عنوان دستیار کارگردان آغاز کرد و با سینماگران مهمی، چون سیدرضا میرکریمی و مجید مجیدی سابقه همکاری دارد.

«در آغوش درخت» فیلمی است که از میانه بحران و آشوب، شاعرانگی خلق کرده و تصویری دقیق از درونیات آشفته بشر و نقش آن در مصائب و گره‌های عمیق زندگی ارائه می‌دهد.

«در آغوش درخت» از جمله آثارموفق در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بود و خواجه پاشا برای نگارش این اثر موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه شد.

«در آغوش درخت» محصول همکاری مشترک سازمان سینمایی سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

«ملاقات با جادوگر» دیگر فیلم کنجکاوی برانگیزی است که از امروز اکران خود را آغاز می‌کند. اثری کمدی که فیلمنامه آن را امیرمهدی ژوله نوشته است و خود یکی از نقش‌های اصلی این اثر را ایفا می‌کند.

حمید اعتباریان تهیه‌کننده این فیلم نیز پانزده سال پس از «سن‌پطرزبورگ» بار دیگر اکران فیلمی تازه را در سینمای ایران تجربه می‌کند.

با توجه به موج موفقیت فیلم‌های کمدی، می‌توان فروش قابل توجهی را برای فیلم حمید بهرامیان متصور بود. البته به شرط آنکه روایت و موقعیت‌های کمدی این فیلم، پنج سال پس از تولید همچنان بکر بوده و بتواند از مخاطب خنده بگیرد.

تصویر گریم متفاوت امیرمهدی ژوله در قامت بن لادن از جمله مواردی است که با نزدیک شدن به اکران فیلم از آن رونمایی شده است و بیش از پیش نام «ملاقات با جادوگر» را در رسانه‌های اجتماعی مطرح کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید