«چرخه اکران» در «سینمای مستند» نداریم چون اصلاً از ابتدا برای آن تعریفی نشده/ در نهادهایی نظیر «مرکز گسترش» هیچ‌گاه نگاهی به مخاطب هدف یا بازار مصرف وجود نداشته است!

سینماپرس: «هادی شریعتی» با بیان این مطلب که در نهادهایی نظیر مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، تمرکز اصلی بر حمایت از تولید بوده و با بودجه دولتی آثار ساخته شده‌اند بی‌آنکه بازگشت سرمایه در معادلات لحاظ شده باشد، گفت: اگر از ابتدا این رویکرد حاکم بود که سرمایه باید بازگردد، طبعاً آثار برای مخاطب تعریف‌شده‌تری تولید می‌شدند و مسیر عرضه آن‌ها نیز هدفمندتر شکل می‌گرفت.

این صفحه از «پایگاه خبری سینمای خانگی» را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید...

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

خروج از نسخه موبایل