رسانه سینمای خانگی – جشنواره فیلم عمار مردمی است

رسانه سینمای خانگی_جشنواره فیلم عمار مردمی است

در جشنواره فیلم عمار قرار بر این بوده است که مردم متصدی باشند و جشنواره حکومتی و دولتی نباشد.

به گزارش پایگاه خبری سینمای خانگی_دفتر اصفهان، محمدحسن زمانیان رئیس مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج استان اصفهان در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه با ستاد برگزاری جشنواره عمار در استان اصفهان اظهار داشت: جشنواره فیلم عمار، فعالیتی رسانه‌ای و فرهنگی است و در همین راستا از ابتدا قرار بر این بود که مردم متصدی باشند و جشنواره حکومتی و دولتی نباشد.

وی گفت: مسئولین برگزاری  این جشنواره علاقه‌مندان به حوزه تولیدات رسانه‌ای و فرهنگی هستند، بر همین اساس دنبال بودیم بخشی از جلسات را با دریافت نظرات اصحاب رسانه پیش ببریم.

رئیس مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج استان اصفهان بیان کرد: جشنواره عمار جوان‌تر از دیگر جشنواره‌هاست و به دلیل اینکه به آفات دیگر جشنواره‌ها دچار نشود، باید مشارکتی بودن و استفاده از نظر صاحب‌نظران را مدنظر قرار داد.

وی با بیان اینکه اصل جشنواره در سینما فلسطین تهران در حال برگزاری است، اعلام کرد: جمعه این هفته _بیست‌ونهم دی ماه_ آئین افتتاحیه جشنواره فیلم عمار استان را همراه با اتفاقات خوب خواهیم داشت و پس از آن از شنبه، به مدت سه‌روز اکران فیلم‌هایی که با هدف بالندگی کشور ساخته شده است را خواهیم داشت.

زمانیان خاطرنشان کرد: در کنار اکران، اتفاقات حاشیه‌ای جشنواره از جمله کارگاه‌های هم‌اندیشی، آموزشی و تبادل نظر یعنی سه روز گردهمایی با حضور افراد دغدغه‌مند را خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید