رسانه سینمای خانگی_بیانیه مدیر کل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان در محکومیت کشتار مردم بی دفاع غزه

رسانه سینمای خانگی_بیانیه مدیر کل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان در محکومیت کشتار مردم بی دفاع غزه

بیانیه مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان در محکومیت کشتار مردم بی دفاع غزهm

به گزارش پایگاه خبری رسانه سینمای خانگی_دفتر اصفهان، علی تمنائی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در محکومیت کشتار مردم بی دفاع غزه توسط رژیم صهیونیستی بیانیه ای را صادرکرد.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

“رژیم صهیونیستی در واقع یک رژیمی است که پایه‌های آن بشدّت سست است،رژیم صهیونیستی محکوم به زوال است” رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی )

خوی درنده رژیم غاصب اسرائیل بار دیگر صحنه‌هایی دردناک و تاسف‌بار را در مقابل دیدگان جهانیان به تصویر کشیده است. صحنه‌هایی که وجدان‌های بیدار جهانیان را به قضاوت فرا می‌خواند تا برای تحقق حقوق طبیعی ملتی ستم‌دیده که ده‌ها سال تحت ظلم و جور و زیر شکنجه غاصبان صهیونیست کودک‌کش و حامیان جلّادش در راُس آنها آمریکا و انگلیس هستند، سکوت نکنند.

رژیم  اشغالگر صهیونیستی که در پی عملیات غرور آفرین و حماسی طوفان الاقصی موجودیت خود را در خطر می‌بیند، با ارتکاب این نوع جنایات قصد مرعوب کردن رزمندگان مقاومت اسلامی و پوشاندن ضعف وجودی خود را دارد، اما به فضل الهی و با اراده پولادین ملت فلسطین و هوشیاری جبهه مقاومت و حمایت آزادیخواهان، مستضعفان و مسلمانان جهان، کارزار کنونی نقطه شروع نابودی این رژیم منحوس و جعلی و پایان بخش اشغال سرزمین فلسطین خواهد بود.

اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامي استان اصفهان ،ضمن ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین و خانواده‌های شهدای غزه قهرمان، این جنایات هولناک را به شدت محکوم می‌نماید و جامعه فرهنگی  و هنری استان اصفهان را به حمایت از ملت مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم کودک کش رژیم اشغالگر قدس دعوت می‌نماید.

                                              علی تمنایی

                     مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید