رسانه سینمای خانگی – توئیت مل گیبسون کارگردان معروف مصائب مسیح

به گزارش پایگاه خبری سینمای خانگی به نقل از شبکه های اجتماعی؛ مل گیبسون کارگردان معروف فیلم سینمایی «مصائب مسیح» ضمن انتشار طرحی گرافیکی که یک ساعت شنی زمان نابود شدن رژیم صهیونیستی را نشان می دهد، نوشته است: زمان اسرائیل رو به پایان است.مل گیبسون که با فیلم سینمایی بسیار تأثیرگذار مصائب مسیح نشانههای ضد یهودی و ضد صهیونیستی خود را به خوبی آشکار نمود، از موقعیت های مختلف برای ابراز انزجار خود نسبت به یهود و صهیونیسم استفاده کرده است. شاید به همین دلیل هم هست که او کمتر از هم عصران خود در هالیوود می تواند فیلم بسازد.

به گزارش پایگاه خبری سینمای خانگی به نقل از شبکه های اجتماعی؛ مل گیبسون کارگردان معروف فیلم سینمایی «مصائب مسیح» ضمن انتشار طرحی گرافیکی که یک ساعت شنی زمان نابود شدن رژیم صهیونیستی را نشان می دهد، نوشته است: زمان اسرائیل رو به پایان است.

مل گیبسون که با فیلم سینمایی بسیار تأثیرگذار مصائب مسیح نشانه های ضد یهودی و ضد صهیونیستی خود را به خوبی آشکار نمود، از موقعیت های مختلف برای ابراز انزجار خود نسبت به یهود و صهیونیسم استفاده کرده است. شاید به همین دلیل هم هست که او کمتر از هم عصران خود در هالیوود می تواند فیلم بسازد.

دیدگاهتان را بنویسید