رسانه سینمای خانگی_ بیانیه هنرمندان سینمائی استان اصفهان در محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی

رسانه سینمای خانگی_ بیانیه هنرمندان سینمائی استان اصفهان در محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی

جامعه سینماگران استان اصفهان اقدامات وحشیانه و به دور از حقوق بشر رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرده و از تمامی  سینماگران در سراسر ایران و جهان خواستار حضور فعال خود در عرصه های ملی و بین المللی، مطالبه گر پایان بخشیدن به این جنایت آشکارعلیه مردم مظلوم فلسطین شدند.

به گزارش پایگاه خبری سینمای خانگی_دفتر اصفهان، هنرمندان سینمائی استان اصفهان  با محکوم کردن اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، بیانیه ای را به شرح ذیل صادر کردند

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ.( به یقین کسانی که گفتند: پروردگار ما خداوند یگانه است سپس استقامت کردند، فرشتگان بر آنان نازل می‌شوند که: نترسید و غمگین مباشید، بشارت باد بر شما به آن بهشتی که به شما وعده داده شده است).
رژیم منحوص صهیونیستی، وقاحت و درنده خویی را به جایی رسانده است که با حمله به بیمارستان المعمدانی غزه بیش از هزار مظلوم و بی دفاع فلسطینی را به خاک و خون کشیده است.
این رژیم کودک کش درمدت قریب به ۷۵ سال اشغالگری از هیچ تلاشی برای ظلم و ستم به مردم مظلوم فلسطین فروگذار نکرده است و با کمک های رسانه ای و دولت های حامی خود سعی در پوشاندن این ظلم آشکار داشته که با حملات چند وقت خود به نوار غزه در این مسیر نیز ناکام مانده است.
جامعه سینماگران استان اصفهان این اقدامات وحشیانه و به دور از حقوق بشر را به شدت محکوم کرده و از تمامی  سینماگران در سراسر ایران و جهان خواستاریم با حضور فعال خود در عرصه های ملی و بین المللی، مطالبه گر پایان بخشیدن به این جنایت آشکارعلیه مردم مظلوم فلسطین باشند.

هنرمندان سینمایی استان اصفهان
۲۶ مهرماه ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید