رسانه سینمای خانگی_تجلیل از عوامل سریال طعم طمع

رسانه سینمای خانگی_تجلیل از عوامل سریال طعم طمع

طی مراسمی از عوامل سریال طعم طمع در سالن اجتماعات صداوسیمای مرکز اصفهان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری سینمای خانگی_دفتر اصفهان، به نقل از روابط عمومی صداوسیمای استان اصفهان در مراسمی با حضور آقای دکتر افشارنیا مدیرکل، آقای سیدین نیا معاون سیما و آقای حقیقت مدیر تولید سیمای اصفهان از عوامل تولید سریال طعم طمع در سالن اجتماعات مرکز تجلیل شد.

آقای دکترافشارنیا در جمع عوامل تولید این سریال ضمن قدردانی از تلاش آقای سیدین نیا معاون سیما و همه عوامل تولید و تشکر از همت آقای عبدالحسینی مدیرکل سابق مرکز برای به سر انجام رساندن پروژه تولید و پخش این سریال با اشاره به اهمیت ساخت مجموعه‌های تلویزیونی تاثیرگذار گفت: طعم طمع سریال طنز، جذاب و تاثیرگذاری بود که بازیگران و عوامل آن با رویکرد ملی، نقش آفرینی کردند و امیدواریم این ظرفیت و تلاش ادامه داشته باشد و در سال آینده نیز طرح های قوی جهت تولید سریال در شبکه اصفهان داشته باشیم.

مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان گفت: امروزه میل مخاطبان رسانه ملی بیشتر به سمت آثار شاد و جذاب است و برنامه سازان زمانی می توانند مخاطب را پای تلویزیون بنشانند که در کنار یک متن قوی و بهره گیری از توانمندی شخصیت های طنز داستان بتوانند مخاطب را با خود همراه کنند.

سریال طنز “طعم طمع” به تهیه کنندگی و کارگردانی امیرحسین عنایتی در قالب 26 قسمت 45 دقیقه ای در شبکه اصفهان تولید و پخش شد.

دیدگاهتان را بنویسید